maandag 17 oktober 2011

Schattige portemonnee.

Hoi!
Ik was zoals wel vaker weer in het centrum. En ik zocht een leuke portemonnee (pff moeilijk woord om te schrijven hoor haha.)Ik zocht echt bijna overal. Als laatste kwam ik bij de Wibra. Ze hadden daar echt super veel portemonee's en ook hele leuke! Ik heb er 2 gekocht.


Ze zijn €1,- per stuk. Er zijn ook andere soorten. Zoals stippen, strepen en andere figuren. Ook heb je ze in andere vormen. Dus als je nog een leuke portemonnee zoekt zijn deze echte aanraders!

Liefs, Shirley.

2 opmerkingen:

  1. Die zijn inderdaad heeel schattig, ik zoek ook nog een leuk portemonneetje. Bedankt voor de tip, ik denk dat ik deze week eens langs de Wibra ga!

    xoxo,www.vfashionn.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik heb die roze ook, maar het is geen goede :( ik kreeg hem vorig jaar van mijn oma samen met nog spulletjes voor kerst, maar mijn geld valt er altijd uit ! x kus

    BeantwoordenVerwijderen