woensdag 20 juli 2011

essence 50's girls.

Hoi!
Ook vandaag ben ik met een andere vriendin wezen shoppen en ik heb natuurlijk weer nagellak gekocht. Ik heb dezelfde witte van 50's girls weer gekocht. Hij bevalt me zo goed dat ik er graag 2 van wou. Ook heb ik nr 3 - I'm a marine girl gekocht. Ik heb van nr 1 een foto gemaakt met beschrijving wat ik er van vond. (:



Deze nagellak is erg aantrekkelijk. Als je het potje ziet trekt het je gewoon heel erg aan. Hij is €1,79. Ik heb er 2 kleuren van ik heb ook nummer 03- I'm a marine girl dat is een beetje donkerblauw. Deze witte nagellak dekt na 1 laagje al heel erg goed. Maar 2 laagjes zijn natuurlijk mooier. Deze nagellak droogt ook heel snel en is gewoon heel goed! Ik zelf heb nog nooit zo'n goeie witte nagellak gehad. Het is wel een speciale editie en is bij de kruidvat niet lang verkrijgbaar. Hij is er in 5 verschillende kleuren en zijn verkrijgbaar tot eind juli. Dit is ook echt een aanrader!


Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten