zaterdag 16 juli 2011

winkelen.

Hoi!
Ik heb vandaag een beetje geprobeerd de site wat uit te puzzelen. Het is me nog niet echt gelukt hoor...
Ik hoop dat ik er binnenkort een topsite van kan maken! Maar even iets anders..
Ik ben vandaag met een vriendin van mij gaan winkelen en er is een aankoop bij de kruidvat op nagellak.

Bij essence 2 voor €2,-.
Catrice 2 voor €4,-.
Rimmel/Gosh/Max factor 2 voor €10,-
maybelline 2 voor €9,-
NYC 2 voor €3,-.


Aanbieding is geldig van 12 juli t/m 24 juli 2011.
Let op, deze aanbieding is alleen geldig in Kruidvat winkels.

En natuurlijk moest ik daar gebruik van maken!
Ik heb deze nagellakjes gekocht.



van links naar rechts.
essence 50's girls reloaded- 01 Ahoy!
essence multi dimension- 78 right,girl.
essence multi dimension- 72 found my love.
essence nail art twins colour base 1- 06 bella.


Ook bij de douglas hebben ze leuke nagellak. Je zou denken dat het heel duur is daar... maar ook hun hebben goedkope en mooie nagellak! Namelijk 1 potje voor €1,-. Het is echt goed kwaliteit en ik ben er erg tevreden over. Ze liggen vaak in een schaaltje met allemaal kleuren. Ze staan dus meestal niet in het rek.




Ik weet alleen niet wat de namen van deze nagellakjes zijn... sorry daarvoor! :(

Dit is dus wat ik vandaag heb gekocht.
Ik hoop dat jullie dit een leuke post vonden :).

en onthoud;

Aanbieding is geldig van 12 juli t/m 24 juli 2011.
Let op, deze aanbieding is alleen geldig in Kruidvat winkels.









Geen opmerkingen:

Een reactie posten