woensdag 27 juli 2011

Shoppen.

Hoi!
Vandaag ben ik met Jessica wezen shoppen. Ik wou nog heel graag een paar van de nagellakjes hebben van essence 50's girls. Als eerst liepen we naar de 1e kruidvat, daar hadden ze het niet meer. Toen gingen we even naar de wonder woman en daar was korting! Er hing een heel mooi shirtje voor maar €2,50 ! Dus die heb ik gekocht. Daarna zijn we doorgelopen naar de 2e kruidvat en daar hadden ze alle kleuren. Maar ik had maar €5,- mee dus had ik nog €2,50 over. Ik had gelukkig al 2 van de 5 kleuren. En 1 potje kost €1,79. Dus eigenlijk kon ik er maar 1 kopen. Maar de liefste Jessica heeft me geld geleend en nu heb ik er 2 gekocht. Nu heb ik 4/5. Ik heb alleen de rode niet maarja :(
Het was heel leuk en ik zal even de potjes laten zien.



links = 04- love me tender.
rechts= 05- you're a heartbreaker.



Ik vond het hele leuke kleuren en vond het leuk om ze met jullie te delen. 

En bij deze nog een extra bedankje aan Jessica !

Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten