vrijdag 22 juli 2011

varen.

Hoi!
ik heb gisteren geen bericht gepost omdat ik deze dag weg was. Ik was naar Duitsland geweest met mijn moeder en heb nieuwe kleren en 2 nagellak potjes (natuurlijk) gekregen. Ook heeft mn moeder een pomp gekocht voor de rubberboot haha. In ons dorp gaan vaak mensen in het kanaal varen met een rubberboot, dat is echt heel gezellig! En wij hadden ook nog een boot dus daar ben ik savonds in gaan varen. Daarna had ik geen zin meer in de computer. Vandaar geen post :(

Vandaag.

Vandaag heb ik tot nu toe mn nagellak in speciale bakken gedaan. Het is nu veel overzichtelijker. Alleen het is niet echt makkelijk mee te nemen maar dat maakt niet uit. Verder vandaag ga ik weer wat nail art filmpjes bekijken voor te maken.

Ik wil vandaag toch nog iets leuks posten dus misschien heb je hier wat aan (:

Essence Ballerina backstage - augustus 2011
Essence brengt  in augustus de make-up collectie "Ballerina Backstage" uit. Kant, roze en prachtige zwart, je vindt het er allemaal in terug !



Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten