maandag 5 september 2011

essence roze + Paars.

Hoi!
Ik laat jullie vandaag eventjes mijn roze en paarse nagellak zien van Essence colour en go.


Sorry voor de wat onduidelijke foto maar ik heb een wat slechtere camera gebruikt...

De eerste 2 van links kun je mooi over elkaar heen doen, de 1e van links zijn glitters.

De namen van links naar rechts.

04-space queen.
44-modern romance.
05-sweet as candy.
42-dress for a moment.
36-enchanted fairy.
27-no more drama.
48- meet me now!
26-break through.
43-where is the party?(holografic)
08- ultimate pink.

De essence nagellak ben ik altijd wel tevreden over. Het is ook mijn lievelingsmerk omdat het niet zo duur is en toch goeie kwaliteit. Deze kleurtjes zijn ook echte aanraders.

Fijne dag nog.

Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten