donderdag 8 september 2011

Reclame.

Hoi!
Ik kreeg heel veel vragen over reclame. Zoals: "Wil je mijn bloglink ook eens plaatsen?"
 "Wil je dit product uitproberen want ik wil die gaan kopen". En zulk soort vragen.

Ik maak niet zomaar reclame voor een blog want dan blijf ik bezig. Als ik je blog echt goed vind dan maak ik reclame.

Soms doe ik wel eens als jij mijn link er neer zet dan zet ik die van jou er ook neer.

Producten uitproberen vind ik helemaal niet erg als ze maar niet te duur zijn, dus het zou fijn zijn als je dan even de prijs+ de winkel erbij zet.

Sorry voor dit korte bericht maar ik moest het maar even zo neerzetten.

Voor verdere vragen kun je altijd mailen naar : nailartshirley@live.nl
Ook kun je mij volgen op twitter om ook op de hoogte te blijven. @ nailartshirley.

Ik heb nog wel eventjes een leuke nail art voor jullie. Deze heb ik niet zelfgemaakt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten