zondag 4 september 2011

Tag; nailpolish & me.

Hoi!
Ik kreeg van Kelly (www.xelegance.blogspot.com) deze vragen opgestuurd. En ik heb ze even beantwoord voor jullie hihi.
Als je deze wilt overnemen mag dat!

1. Hoeveel lakken telt jouw stash? 192 als goed is.
2. Van welk merk bezit je de meeste lakken? Essence.
3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash? roze en paars.
4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit? Niet dat ik weet haha.
5. Welke nagellak draag je het meest? Safari en Essence.
6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet hebt weggegooid? Etos nagellak.
7. Gebruik je een basecoat? Ja.
8. Gebruik je een topcoat? Ja.
9. Stempelen of uit de losse hand? Losse hand.
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een creme finish? Glitters.
11. Voel je je kaal zonder nagellak? Ja heel erg, ik wil sowieso elke dag nagellak op anders voel ik me niet mezelf.
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht? Deze week niet zo veel want ben niet weggeweest. Ik ga vandaag naar de markt en denk dat ik er vandaag 5 koop. Dus in totaal dan 7.

Mijn favoriete kleur:

Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten