zondag 11 september 2011

Zelfmaken: Nagelkussentje.

Hoi!
Je kent ze vast wel.. nagelkussentjes. Hele handige kussentjes waar je je nagels op kunt leggen als ze gelakt worden. Ze zijn als je ze wilt kopen rond de €10,-. Maar ik weet een goedkopere manier!
Door ze zelf te maken.

Wat je nodig bent:
1 etui/makeup tasje.
watten/papieren zakdoekjes.

Deze kun je allebei heel goedkoop halen bij de action.
Wat ik heb gebruikt:


Hoe maak je het?

Nou zo simpel als wat!
Je doet het makeup tasje/ etui open. Je stopt er je watten/zakdoekjes in. Zoals op de foto hieronder.

Je doet hem weer dicht. En klaar ben je! Je eigen nagelkussen. Natuurlijk is die wel iets minder goed als zo'n dure. Maar deze zijn ook erg handig en makkelijk te gebruiken!

Ps. deze week post ik bijna niets want het is een hele drukke week voor mij. Dus vandaar dat ik vandaag 2 dingen plaats.

Liefs, Shirley.


1 opmerking: