dinsdag 16 augustus 2011

Crack nagellak.

Hoi!
Zoals jullie vast al eens hebben gehoord... crack nagellak is de nieuwe trend. Alleen het probleem is.. bij ons is het vaak uitverkocht. Eerst hadden ze het alleen bij de kruidvat, maar daar is het echt altijd verkocht. Alleen gisteren ging ik met een vriendin is naar de op=op, en wat denk je? Ze hadden heel veel crack nagellak daar!
Van het merk w7. Er zit 15 ml in het potje.

1 lakje voor €4,-
3 lakjes voor €10,-

Ik zelf heb er nu 4.

De namen van links naar rechts.

marine crackle.
crimson crackle.
earthquake white.
schocking crackle.


Wat vind jij eigenlijk van crack nagellak?


Liefs, Shirley.

6 opmerkingen:

  1. I LOVE CRACK
    bij ons is hetook altijd uitverkocht haha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. idd het is geweldig cracknagellak !:D:D

    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind het leuk...
    maar die van de kruitvat werkte niet bij mij ):

    BeantwoordenVerwijderen
  4. vet cool,ik wil die donkerroze.Trouwens,Shirley,je kent me...(dd)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi , ik kom toevallig via google bij je blog en vroeg me af werken die witte & rode wel bij jouw?
    ik heb ze toevallig gister ook opgehaald bij de op = op en heb alleen 't crack effect bij de zwarte....
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen