maandag 15 augustus 2011

maybelline.

hoi!
Ik heb gister een maybelline lakje gekocht. Normaal koop ik ze nooit omdat ik ze aardig duur vind.. maar gister was er korting op de markt dus vandaar.


Dit is hoe de kleur smokey violet nr 170 eruit ziet.


Het is een mooie, goed dekkende kleur. Alleen op de foto lijkt het minder mooi als dat het is. Je moet wel 2 laagjes aanbrengen. Er zit 12 ml in. Er staat dat het 7 dagen blijft zitten, ik weet alleen niet of dat klopt. Je moet deze wel erg goed laten drogen! Ik kan hier verder nog niet veel over zeggen.


Liefs, Shirley.

5 opmerkingen:

  1. Zo'n mooie kleur! hoeveel koste hij?
    ps. Ik volg je!
    haha dikke kus

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi!
    Ik heb hem in slagharen gekocht op de markt voor €2,50. In de winkel is deze of 7 of 8 euro.

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. graag gedaan!
    Ja dat heb ik, shirleyisdenaam@live.nl (:
    Ook bereikbaar voor mensen die vragen hebben over nail art trouwens haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. oke ik heb je uitgenodigt komje nu dan haha;p

    BeantwoordenVerwijderen