dinsdag 2 augustus 2011

Markt/Shoppen.

Hoi!
Ja mijn 2e post van vandaag. Ik heb vandaag ook weer geshopt. Maar laat ik maar beginnen met gisteren. Gisteren heb ik nagellijm besteld en een soort van vingertje waar je nepnagels enzo op kan doen. Ook heb ik op een andere site een nageldroger besteld in de vorm van een eend.
Vandaag aan het eind van de middag kreeg ik mijn nagellijm en mijn vinger al binnen. Ik kreeg er zelfs gratis strikjes bij voor op je nagels ! Nu nog wachten op mijn nageldroger.

Ik ben vandaag weer wezen winkelen. Als eerst begon het vanmorgen met mijn moeder. We zijn even naar de kruidvat geweest en daar kocht ik 3 gosh eyeliners voor €2,50! Ik kon ze gewoon niet laten liggen. Natuurlijk waren ze wat minder mooi dan eerst maar dat maakte mij niet uit.

Later op de dag ben ik met Jessica wezen winkelen. We zijn naar de kruidvat ergens anders heen geweest. Daar kocht ik ook nagellak. Ik kocht een nagellakje van 50 cent (had die daar nog nooit gezien) en een gosh nagellakje voor €3,50 en een catrice nagellakje voor €1,25. Allemaal met korting dus. Ook kocht ik mascara en smokey eyes van essence.

Even later op de markt kwam ik een kraampje tegen met safari nagellak. Ik wilde veel meer kleuren kopen maar zoveel geld had ik niet dus kon ik maar 1 kopen. een roze. Op de foto's hieronder zul je zien wat ik kocht.

Sorry voor de onduidelijke fotos!



van links naar rechts.

Catrice 350- hip Queens wear blue jeans! (hij lijkt hier zwart maar hij is eigenlijk een beetje spijkerbroek kleur zoals de naam al zegt.)
gosh 567- metallic green
safari- welke naam het is weet ik niet. het is neon roze.
Mega colours nailpolish 2b cosmetics. Ik weet niet of dat de goeie naam is sorry!
Dan de nagellijm.
En de vinger.



Ook kocht in deze mascara. Essence no limits volume mascara waterproof. Ik ben hier altijd wel tevreden over.


Ook heb ik een zwart paarse smokey eye set van essence gekocht. Maar mijn foto daarvan lijkt helemaal zwart, sorry daarvoor!

Fijne avond nog!

Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten