maandag 15 augustus 2011

Shopverslaafd.

Hoi!
Zoals jullie weten ga ik mega veel shoppen (vooral in de vakantie, en als er korting is!). Ook vandaag weer. Ik moest nog een etui voor school hebben. En zoals altijd ging ik eventjes naar de kruidvat. Ik kocht hier leuke lakjes voor €0.50 per stuk. Alleen de potjes zien er misschien wat minder mooi uit.


Het merk is "Manhattan." Zelf heb ik er nog nooit van gehoord. Ik vond het wel leuk om er is een paar van mee te nemen. Alleen zoals je ziet is het 2e potje niet mooi om te zien.

De namen/nummers van links naar rechts.

46Q
52A
46K
De nummers staan aan de achterkant van de dop.

Ook kocht ik nog een paar armbandjes want ik vond ze wel schattig.
De armbandjes zijn van het merk "True spirit".

Fijne avond!

Liefs, Shirley.

2 opmerkingen:

  1. Super leuke spulletjes komen er nog swatches?
    en heb je msn, dan kunnen we over nagellak kletsen;p

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja natuurlijk komen die! (:
    Jaa die heb ik bij maybelline eronder gezet haha.

    BeantwoordenVerwijderen