woensdag 31 augustus 2011

Herome "Bye Bite".

Hoi!
Gisteren heb ik van het merk Herome "Bye bite" gekocht.


Zoals jullie misschien wel weten bijt ik weer op mijn nagels... geen idee waarom maar ik wilde er weer graag vanaf. Ik ben sinds gisteren dit spul opgedaan en het werkt tot nu toe wel goed. Het spul in het flesje is heel smerig! Dus ik hoop echt dat ik er snel vanaf kom. Over ongeveer 2 weken zal ik het resultaat hier neer zetten.

Er zit 10 ml in het flesje. Op de foto is het potje bij mij verkleurd. De inhoud van het potje heeft dezelfde kleur als die op het doosje. Je kunt het gewoon over je nagellak heen doen want het is doorzichtig. Alleen met eten is deze lak niet erg handig.

Dit staat bij de gebruiksaanwijzing:
Breng de matte gel in twee lagen op de nagel aan. Om de dag opnieuw aanbrengen. Naar keuze oude laagjes wel of niet verwijderen.
Voor gebruik schudden.

Wist je dat; Kauwgom kauwen helpt tegen nagelbijten? Je hebt iets in je mond dus je kunt niet nog is op je nagels gaan bijten.
Bij mij hielp dat niet want ik hou dat niet vol. Maar bij heel veel anderen hielp het wel.


Ik hoop dat jullie hier misschien ook iets aan hebben.

Fijne dag nog!

Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten