vrijdag 12 augustus 2011

muffins maken en muffin/cupcakes nagels.

Hoi!

Ik maak voor mijn vriendje voor morgen muffins, want ik hou erg van muffins maken. Ook vond ik het leuk om te posten hoe dat nou eigenlijks moet.
Ik weet dat het niks met nagels te maken heeft, maar dat komt straks!

Wat je nodig bent;
een pak voor muffin mix.(zie 1e foto.)
eieren.
water.
125 g boter/ of margarine (ofzoiets)
eventueel hartjes/andere dingetjes voor erop.
Dat ben je nodig als je deze mix gebruikt.
In dit pak zit muffinmix en 12 vormpjes.
Het is te koop bij elke supermarkt voor ong. €1.80/€2,-
De hartjes voor erop waren duurder.



Ik ga niet hier helemaal neerzetten hoe het moet want dat word veel te lang. Gewoon alles samenvoegen en zorgen dat de boter zacht is, en mixen maar. Dan verdelen in de muffinvormpjes en op het pak staat hoelang het moet. En dan krijg je dit;



Dan nog in de oven/magnetron en dit is het resultaat;



Toen ik muffins maakte dacht ik direct aan cupcakes nagels. Ik heb ze zelf nog nooit gemaakt maar wil het binnenkort wel gaan proberen.
hier een voorbeeld.


Voor de duidelijkheid deze foto is niet van mijn nagels!!


Fijne dag nog!

Liefs, Shirley.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten