donderdag 11 augustus 2011

O.P.I && Kruidvat (korting!)

Hoi!
Ik ging vandaag met een vriendin (ja alweer!) shoppen. Ik heb gisteren namelijk 2 uurtjes gewerkt (onkruid weghalen en vegen) en kreeg daar geld voor.
Ik ben naar "De kapperswinkel" in Emmen gegaan. Daar hadden ze O.P.I nagellak. Ik wou er 1 kopen maar ik kwam erachter dat ze €13.95 per stuk waren. Ik had maar €10.50 mee dus heb ik dat niet gekocht. Ze hebben hier wel hele leuke kleuren en die winkel is zeker een aanrader als je in de buurt woont.

Later ben ik naar de kruidvat geweest. Er was 50 % korting (nog steeds) op vele nagellak en andere dingen. Maar nu kwam er 50% korting op de 50% korting die er al was? Dus als iets €1.79 was werd het €0.90, maar nu ging daar ook weer de helft van en had je nagellak voor €0.45!!!
Niet op allemaal trouwens.
Op vele staat gewoon nog het bedrag van de eerste 50% wat eraf ging, en bij de kassa gaat er (Als het een groene sticker heeft nog 50% vanaf!)
Ik zal eventjes laten zien wat ik gekocht heb.

De nagellakjes.



Van links naar rechts.

essence- 20 fatal
essence 2 x - 39 spicy (ja heb het 2x gekocht, was toch maar €0.45 cent per stuk!)
essence- 62 must-have
essence- 64 trendsetter
2b nail polish- 94 (volgens mij)
casuelle- (naam weet ik niet zeker, op de onderkant staat nr 18?)


Nu de eyeliners/oogpotlood.


De voorste oogpotlood is van essence 50's girls reloaded- 01 you're a heartbreaker.

Dan van links naar rechts de eyeliners erachter.

Essence i love berlin- 03 buddy bear
Essence surfer babe- 02 the world's coolest
Catrice Enter wonderland metallic Liner- C01 Miracle Clouds

De oogpotlood was €0.25
De eyeliners waren rond de €0.50 behalve die van catrice was iets duurder.


Oogschaduw.



Essence 50's girls reloaded oogschaduw. 02 you're a heartbreaker. (€0.50)

Ook heb ik er een leuke ring gekocht voor €1,-!



Dat was mijn eerste post.

Fijne avond!

Liefs, Shirley.



2 opmerkingen:

  1. Zo je hebt veel gekocht voor zo weinig!
    Die ring is superleuk!Tot hoe lang geld die 50% op 50% actie?Of was dat alleen die dag toen jullie gingen shoppen?
    X Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Doris!
    Ik weet niet tot wanneer... Maar het meeste ligt in een speciale bak. Als je er nog gebruik van wilt maken zou ik morgen/overmorgen gaan, ik denk dat het dan sowieso nog geldig is!

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen