donderdag 18 augustus 2011

R.I.P. Nagellak.

Hoi!
Het spijt me verschrikkelijk dat ik gisteren niks heb gepost, hij deed het niet bij mij. En nu doet hij het ook pas sinds half 7 savonds anders stond er allang wat op!

Vanmorgen ben ik naar de winkel geweest. (zoals altijd!) En ben naar de op=op gegaan. Ze hebben daar nu een bak met nagellakjes en andere dingen 3 voor €5,-. Dat was altijd wel al zo, maar nu kun je combineren.
Ik had 3 lakjes gekocht en ging later weer naar huis.... en wat denk je?!?!?! ik kom thuis... en doe mn tas open... en 1 van de 3 is kapot gegaan? Dus nu heb ik er nog maar 2... en die kapot ging was het mooist :(.
Nouja, ik laat jullie even zien wat ik heb gekocht.



Zoals je ziet is bij de paarse de sticker eraf. Dat komt omdat ik deze potjes moest schoonmaken omdat ze onder de nagellak zaten.

De namen van links naar rechts.

sexy 03
free 08.


Morgen komt er meer online!

Fijne avond.

liefs, Shirley.

1 opmerking:

  1. Die zijn ook leuk :D
    Wel jammer dat die andere kapot is gegaan :o

    BeantwoordenVerwijderen