woensdag 10 augustus 2011

essence ballerina.

Hoi!
Ik heb eerder al eens een bericht geplaatst over de nagellakjes van de ballerina collectie.
Ik ging gisteren met een vriendin naar de winkels en ze waren er allemaal. Ik had zelf al 1 van de 5. En natuurlijk kocht ik nu de andere 4 ook erbij. Ook had catrice op sommige lakjes nog 50 % korting. Deze gaan de winkel uit en komen niet terug. Daar heb ik er 1 van meegenomen. Toen ben ik naar de trekpleister gegaan en daar hadden ze ook nog een catrice lakje voor €1,-. Hij werd niet zo goed verkocht en de letters enzo kon je haast niet meer lezen. Maar dat maakte mij niet uit en ik wilde ze gewoon meenemen. Daarna ben ik nog met de vriendin naar Gouden pijl geweest( iets met wielrenners, is niet zo interessant vind ik.) Daar liepen we langs een winkel waar ze o.p.i nagellak verkochten! Ik wist niet dat ze dat hadden daar. Maar de winkels waren toen al dicht dus toen kon ik niet meer kijken.

Oke hier een overzichtje van wat ik gekocht heb.


Ik vind deze kleuren erg mooi. De namen van Links naar Rechts.

01-Dance the Swan Lake.
02-Wear your little tutu.
03-On your gracile tiptoe.
04-Do a floating pirouette.
05-Grand plie in black.

Ik vind 2 en 5 heel erg mooi. 5 heeft glittertjes bij het goude zwarte in. (wat je hier niet zo goed ziet jammergenoeg!)


Nu de catrice lakjes.


Van links naar rechts.
160- sweets for my sweets.
090- The devil wears red.

Je kunt alleen 090 niet goed zien. Bij mij is hij ook niet zo mooi meer, ik denk dat die daarom maar een euro was.


Fijne dag nog!

Liefs, Shirley.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten