zaterdag 27 augustus 2011

Winkelen.

Hoi!
Als eerste wil ik even sorry zeggen dat ik gisteren niks geplaatst heb. Ik voelde me helemaal niet lekker en heb de heledag op mijn kamer gezeten.
Maargoed, vandaag ben ik met mylou (www.nailsbeauty1.wordpress.com !! ) naar de winkels geweest. We hebben allebei ook nagellak gekocht haha. Ik zal even laten zien wat ik heb gekocht.


De namen van links naar rechts en waar ze vandaan komen.
etos- effect nails 04-05 (volgens mij is dat de naam.) Paarsachtige glitters.
kruidvat-essence-79 viva la green.
kruidvat-essence- 78 blue addicted.
geen idee hoe deze winkel heet sorry- yes love color 532 (staat op de onderkant)

Het lakje van de etos was €1,- normaal €2,- maar er was alleen vandaag 50 % korting.
De lakjes van de kruidvat waren €1,29
En de yes love was €2,-.

Ook kocht ik nog een lipgloss en een concealer allebei van Catrice voor €1,- p/s.

Fijne avond nog!
Liefs, Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten