woensdag 24 augustus 2011

Markt.

Hoi!
Vandaag was er markt. En natuurlijk moet ik altijd even bij een markt rondkijken. Ook hier hadden ze natuurlijk weer nagellak!
Ze hadden safari lakjes voor maar €1,- per stuk! Ik heb er 7 gekregen.

Ook kreeg ik bij dat kraampje ook nog een ander kleurtje voor een euro. Ik weet niet welk merk dit nou eigenlijk is want ik heb hier nog nooit van gehoord, maar ik vond het wel een leuk kleurtje!



Ook heb ik verder nog een paars glitterachtige blackberry hoesje gekregen. En een riem met een vlinder.


Fijne dag vandaag!

Liefs, Shirley.


2 opmerkingen:

  1. hee,
    die nagelakjes van safari kun je op marktplaats bestellen. maar dan heb moet je wel super veel kopen en die andere ook volgens mij.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je kunt ze ook bij mij bestellen ook heb ik stripers met dunne kwastjes en crackle nagellak

    cosmeticsforyou@live.nl

    met vriendelijke groet.

    BeantwoordenVerwijderen