donderdag 18 augustus 2011

glitternagellak zelf maken.

Hoi!
Ik was laatst aan het kijken op de blog van een vriendin Kelly (xElegance.  << Volg haar ook maar even dan, ze heeft leuke dingen!) En ze liet zien hoe je zelf glitternagellak kon maken. En natuurlijk wilde ik dat ook uitproberen. Ik zal even laten zien wat ik heb gebruikt en hoe het geworden is.

Wat ik heb gebruikt:


Ik weet alleen zo niet uit mijn hoofd hoe duur deze is.. volgens mij tussen de 1 en 2 euro.


Deze glitters waren €0.98 cent.

Wat ik heb gedaan is steeds een klein beetje glitters in het potje doen en met een satéprikker verdelen. Alleen LET OP! de kans is groot dat de glitternagellak gaat verkleuren van de buitenkant! Ik moet zelf alleen nog ff over een paar dagen nog wat glitters erbij doen.


Zoals je ziet zien velen er nu nog heel raar uit. Maar dat maken de glitters niet minder mooi!


Zo zien de kleuren eruit.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben gehad. En nog een speciaal bedankje voor Kelly (xElegance.)

Dus volg ook even Kelly!



Fijne dag vandaag nog.


Liefs,  Shirley.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten