donderdag 11 augustus 2011

Even iets anders.

Hoi!

Ik heb net een bericht gepost wat ik zelf erg lang vond.. dus nu maak ik even een vervolg van wat ik nog meer gekocht heb.

Ik koop natuurlijk ook gewoon andere dingen dan alleen nagellak en die post ik hier ook wel (:
Ik was een winkel binnengegaan waar ik nog nooit naar binnen was geweest en zag leuke schoenen en sieraden!
De winkel heet Max outlet.
Ze hadden van die bloemoorbellen in de aanbieding. Zelf wilde ik ze eerst niet. Maar ik vond deze erg leuk en kon hem echt niet laten liggen! Hij was maar €2,-.


Schattig toch?

                     ---Wat vind jij eigenlijks van bloemoorbellen?---



Liefs, Shirley.

4 opmerkingen:

  1. Wat een leuke oorbel!En lekker goedkoop :P
    Ik hou van bloemoorbellen.Ik heb 1paarse(5euro).
    En heb een witte(Gekregen uit MeidenMagazine)
    X Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee doris!
    Ja zeker goedkoop, daarom kocht ik hem ook haha.
    Oh lijkt me leuk! (:
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind ze er hartstikke leuk uitzien maar ik vind het jammer dat iedereen ze draagt, ik hou meer van dingen die unieker zijn:P

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja klopt, daarom draag ik ze zelf ook niet erg veel haha.

    BeantwoordenVerwijderen